Wat doe je bij HVC?

Ik ben in 2010 bij HVC komen werken als management assistente. Eind 2013 kreeg ik de mogelijkheid om te solliciteren op de toen nog nieuwe functie ‘klachtencoördinator’ bij de klantenservice van de business unit Grondstoffen. In 2015 kwamen hier ook de klachten van de business unit Energie bij.
Sinds 2016 coördineer ik bij de klantenservice ook de afhandeling van de schriftelijke communicatie met de inwoners. 

Waar haal jij je energie uit?
Als klachtencoördinator ben ik er verantwoordelijk voor dat de klachten worden afgehandeld volgens een vastgestelde klachtenprocedure. Ik heb hiervoor regelmatig contact met de behandelaars van de klachten. Deze contactmomenten geven mij energie omdat we allemaal de intentie hebben om samen tot een goed resultaat te komen. Ook het contact met mijn directe collega’s bij de klantenservice geeft mij veel energie. De gedrevenheid en goede wil om de inwoners te helpen en te adviseren over onder andere afvalscheiding staat bij ons hoog in het vaandel.

Wat betekent werken bij HVC voor jou?
Ik ben er trots op om voor HVC te mogen werken. HVC biedt mij veel kansen en mogelijkheden om mezelf te ontwikkelen en met ideeën te komen om onze dienstverlening te verbeteren.



Marjan Stoot, klachtencoördinator